„Kauno moterys pateko ant vieno stiklo su mumis. Vėra“ Viktariškiai, 1935-IV-24 d.
Ypač įdomi fotografija „Kaune ir Viktariškiuose“ (1935). Iš pirmo žvilgsnio tai – atsitiktinis apsirikimas, kai du kartus fotografuota nepersukus juostos. Tačiau Šleivytė taip padarė tyčia arba sąmoningai pasirinko šią dvigubą ekspoziciją. Šleivytės gyvenimą Kaune reprezentuoja ta fotografijos pusė, kurioje matome didelę moterų grupę – galbūt susijusią su Vaikelio Jėzaus draugijos našlaičių amatų mokykla, kur Šleivytė dirbo, arba su Moterų dailininkių draugija. O Viktariškiai – tai motina, ji pati ir draugė, kaip visada, ne paprasčiausiai pozuojančios, bet įsitraukusios į bendravimą. Taigi šioje fotografijoje susijungia du Šleivytės gyvenimai.